söndag 24 februari 2008

Hård helg

Hårt brukar ju vara trevligt, och så även denna gång. Fredagen tillbringades hos mig med Mirj och vin, sedan in till roxy, the gay bar där jag stötte på alla mina flatvänner. Jag träffade även en tjej som hade gått i högstadiet som visste vad jag hette och som erkände att hon varit svartsjuk för jag var ihop med indianpojken yuri mori, vilket var lite roligt. Sedan kom Rolex, och han och jag och Mirj cabba hem till mig och vinade till fyra. Rolex somnade in min säng, Mirj i soffan och jag raklång på golvet. Men jag flyttade upp till sängen efter en stund och njöt av vänskaplig påklädd skedsovning.

På lördagen var jag sinnessjukt bakis och efter en shoppingrunda i farsta (!) mötte jag upp Nalle i stan. Vi promenerade i gamla stan och käkade indiskt på söder innan vi drog hem till mig för att knäcka en vinare innan vi begav oss till Jacko.

Bra kväll. Jag vet inte hur längesen det var sedan vi tre var samlade.
Jag och nalle somnade i soffan, men jag halvvaknade när rolex kom hem från nån fest med en halvfylld spritflaska som vare sig han eller Jacko fick upp. De måste ha varit rätt fulla båda två, för det snackades om att borra upp korken med vinöppnare, eller köra "tulpanen", som jag förstod var ett polskt uttryck för att hugga halsen av flaskan.

Fick inte ligga något i helgen, men vafan, jag är beyond det där. Vänner och sprit är det enda som behövs. Även om det skickades lite halvopassande sms till en man med mustasch under hela helgen.. Nuff said.

Sist veckan på jobbet nu, ska in till personalchefen i veckan och slampa till mig förlängning. Annars får det bli panikresa till Zanzibar. Eller nått.

Nej, dags att surfa streamad kannibalporr. Över and out.

Inga kommentarer: