måndag 25 februari 2008

Hejdå bloggen, vi ses imorrn?

Jag är jävligt trött på mig själv. Hade skrivit ett långt inlägg om att det är så jävla synd om mig och att jag bara ger och ger, men det är ju frivilligt så jag kan fan inte klaga.

Man får fokusera på det bra sakerna istället. Idag ringde mys son tristan mig, det var kul. Han lät glad och snäll och pratade om sin morfar. My märkte inte att han hade ringt förrän efter en stund. Roligt.

fan, det är svårt ändå. FInns så många idioter som gör en mörkrädd.

Jag orkar inte skriva mer nu, känns det som. Jag har inget mer att ge. Får se när det blir igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Du har en ny blogg, sa du? Jag googlade på "celibatbloggen" i hopp om att hitta nåt roligt, och jag hittade din! Verkar sjukt rolig. Om du fortf bloggar, om vad spelar ingen roll, vore det kul att kunna läsa vidare.

Ha det! :)

/Lollo